پزشکی و سلامت

کلسیم را چطور تامین کنیم ؟

تمام برگهای سبز خوردنی، دارای کلسیم هستند. تمام خشکبارها کلسیم دارند، دانه کنجد بیشتر از تمام مواد غذایی موجود بر روی زمین کلسیم دارد، بیشتر میوه ها کلسیم دارند، اگر شما روزانه به اندازه کافی میوه وسبزیجات بخورید وبعضی اوقات از خشکبار استفاده کنید، نیازی به هیچ کلسیم دیگری ندارید.

کنجد، خشکبار خام، برگ های سبز خوردنی، میوه های خشک مانند : انجیر خرما و آلو، حاوی کلسیم سرشار می باشند این مهم است که شما نقش کلسیم در بدن را بدانید.

یکی از نقش های مهم کلسیم، همانا خنثی نمودن اسیدها می باشد. تمام لبنیات اسید ساز هستند مردم به این خاطر شیر ولبنیات می خورند که کلسیم مورد نیازبدن را تامین کنند غافل از اینکه این مواد کلسیم بدن را به غارت می دهند، زیرا همه اسیدی می باشند. ما نباید به این فکر کنیم که بدن را با کلسیم تغذیه کنیم، بلکه باید روشی را انتخاب کنیم که در بدن ما کمتر اسیدزا باشد وبدین طریق کلسیم بدن ما تامین می گردد.

کتاب تندرست وبا نشاط برای زندگی
نویسنده : هاروی وماریلین دیاموند

برچسب ها
نمایش بیشتر

صــAدق

زندگی سالم فقط با محصولات و غذاهای گیاهی....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن