آشپزی و تغذیه

طرز تهیه خوراک سالم و مقوی

🔸لوبیا چشم بلبلى
🔸پیاز خورد شده
🔸هویج خورد شده
🔸گوجه تازه و پوره شده
🔸جعفرى یا سبزى معطر
🔸قارچ
🔸آرد ذرت
🔸بادام آسیاب شده
🔸آب

🔶لوبیا که از شب گذشته خیس خورده را بجوشانید، آبکشى کنید، و با پیاز و هویج سرخ کنید
گوجه ى پوره شده و سبزیجات معطر و بادام آسیاب شده را اضافه کنید. نیم ساعت صبر کنید بپزند.
قارچ و نمک و فلفل را اضافه کنید، آرد ذرت را در آب حل کنید و اضافه کنید و دوباره نیم ساعت صبر کنید.

با تشکر از سرکار خانم نشاط معینی

۰%

لوبیا که از شب گذشته خیس خورده را بجوشانید، آبکشى کنید، و با پیاز و هویج سرخ کنید گوجه ى پوره شده و سبزیجات معطر و بادام آسیاب شده را اضافه کنید. نیم ساعت صبر کنید بپزند. قارچ و نمک و فلفل را اضافه کنید، آرد ذرت را در آب حل کنید و اضافه کنید و دوباره نیم ساعت صبر کنید.

امتیاز کاربران: ۵ ( ۱ رای)
برچسب ها
نمایش بیشتر

صــAدق

زندگی سالم فقط با محصولات و غذاهای گیاهی....

مطالب مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

همچنین ببینید

بستن
بستن